יום שני, 06/05/24, 15:29:36
דף הבית הירשם RSS
ברוך הבא, אורח
[ הודעות חדשות · משתמשים · חוקי הפורום · חיפוש · RSS ]
  • 2 מתוך 3דף מספר
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • »
ארכיון - לקריאה בלבד
GTAiL Forum » ראשי » חדשות » [עודכ05 23/2] חדשות ועדכונים אודות מקס פיין 3 (ריכוז מידע ממקורות שונים)
[עודכ05 23/2] חדשות ועדכונים אודות מקס פיין 3
Bandana תאריך: יום שישי, 20/04/12, 11:09:57 | הודעה: 11
!לא מהעולם הזה
קבוצה: משתמש רשום
הודעה: 654
מוניטין: 21
אזהרות: 0%
מצב משתמש: מנותק
אני רוצה את הקומיקס הזה!!!!






סקייפ: ice-snake777
מסנג'ר: mmcamperia@gmail.com
 
FrEEzE תאריך: יום שלישי, 24/04/12, 19:16:16 | הודעה: 12
ReSPECT!
קבוצה: בעלים
הודעה: 2573
מוניטין: 89
מצב משתמש: מנותק


רוקסטאר מפרסמת את דרישות המערכת הרשמיות לגרסת המחשב האישי של כותר הפעולה. גרסת ה-PC תצא באיחור של שבועיים לעומת הקונסולות.

חברת הפיתוח רוקסטאר פרסמה את דרישות המינימום עבור גרסת המחשב האישי של משחק הפעולה המבטיח מקס פיין 3.
למרות שלטענתם גרסה זו פותחה במקביל לגרסאות הפלייסטיישן 3 והאקס-בוקס 360, היא תגיע לחנויות באיחור של שבועיים (ה-15 במאי לקונסולות, 29 במאי ל-PC).
שחקני המחשב יוכלו להתנחם באפקטים מבוססי DirectX 11 שהקונסולות המיושנות אינן יכולות להם.

הדרישות המינימליות:
מערכת הפעלה: חלונות 7, חלונות ויסטה או חלונות XP.
מעבד: אינטל כפול-ליבה במהירות 2.4Ghz או AMD כפול ליבה במהירות 2.6Mhz.
כל המרבה הרי זה משובח, עד מעבדי i7 ו-FX8150.

זיכרון פנימי: 2 ג'יגה.

כרטיס מסך: ג'יפורס 8600 או Radeon 3400, מומלצים כרטיסי GTX 680 או Radeon HD 7970.

כרטיס קול: תומך דיירקט איקס 9.

דרישות נוספות: 35 ג'יגה פנויים בכונן הקשיח, כונן DVD.

מקור: נענע10


בברכה,
צוות Grand Theft Auto Israel.
 
FrEEzE תאריך: יום רביעי, 02/05/12, 20:50:59 | הודעה: 13
ReSPECT!
קבוצה: בעלים
הודעה: 2573
מוניטין: 89
מצב משתמש: מנותק


רוקסטאר מפרסמת את תוכנה של חבילת ההרחבה עבור משחק האקשן העתידי עם תכנים חדשים עבור משחק מרובה משתתפים.

בעוד ש-Max Payne 3 עושה את דרכו אל מדפי החנויות, פרסמה רוקסטאר את תוכניותיה להרחבות הצפויות לצאת עבור המשחק השנה. בין התכנים הנמצאים בחבילה להורדה ניתן למצוא מצבי משחק חדשים, מפות נוספות עבור משחק מרובה משתתפים, דמויות חדשות למשחק, ואתגרים שונים ומגוונים. חבילות התוכן יהיו זמינות להורדה ברשתות האקס-בוקס לייב, רשת הפליסטיישן ועבור המחשב האישי.

חבילת ההרחבה הראשונה שתצא תקרא "צדק מקומי", ותגיע לרשתות כבר בחודש יוני הקרוב. החבילה תכלול את זירת הקרב "תחנת המשטרה" שתהיה זמינה עבור מצבי המשחק קרב עד מוות, מלחמת כנופיות, קרב בקבוצות ופיין קילר. כמו כן יכללו עבור כל מצב משחק שתי מפות נוספות ואביזרים מיוחדים עבור הדמויות. "הסיפור של מקס פיין 3 מתחיל במשחק המצב ליחיד ועובר אל חווית המשחק מרובה משתתפים העמוקה ביותר שיצרנו" אומר מיסד רוקסטאר סאם האוזר. "אנחנו מתכוונים לתמוך בקהילת מקס פיין עם תוכן חדש ויצירתי הרבה אל העתיד".

שחקנים המעוניינים בכך, מסוגלים לרכוש כבר החודש את כל חבילות ההרחבה העתידות לצאת ב-2012. רוכשי ערכת המבצע יזכו לקבל כל חבילת תוכן ברגע שתצא. כמו כן חוסכת קניה מרוכזת זו עד 35 אחוז מסך העלויות של קניית כל הרחבה בנפרד.

רשימת חבילות התוכן המתוכננת לצאת בשנה נמצאת באתר החברה.

מקור: נענע10


בברכה,
צוות Grand Theft Auto Israel.
 
FrEEzE תאריך: יום שישי, 11/05/12, 11:15:02 | הודעה: 14
ReSPECT!
קבוצה: בעלים
הודעה: 2573
מוניטין: 89
מצב משתמש: מנותק
גרסאת ה-XBOX360 דלפה לרשת, ניתן להוריד כעת מאתרי הטורנט המובילים.
חפשו בגוגל: Max.Payne.3.RF.XBOX360-XPG.torrent

מקס שלנו חוזר בגרסה שלישית של המשחק שיצא לראשונה בשנת 2001.

מקס, אשר חווה טראומה כואבת במיוחד כאשר אשתו ובתו נרצחו בברוטליות על ידי שודדים, וביתו הוצת, רוצה נקמה בארגון אשר עמד מאחורי הטראומה האישית שלו.

הסיפור של המשחק השלישי בסדרה מתרחש כ-12 שנים לאחר מקס פיין 2, כאשר מקס עזב את כוחות המשטרה של ניו-יורק, ה-NYPD, ועבר לעבוד כשומר שכיר אצל משפחה אמידה מסאו-פאולו שבברזיל. דמותו של מקס, שהייתה בדרך כלל מסתובבת עם מעיל עור, שיער מלא ופנים חלקות השתנתה לגמרי, וכעת מסתובב מקס עם גופיה לבנה, זקן עבות וקירח לגמרי.



בברכה,
צוות Grand Theft Auto Israel.
 
Bandana תאריך: יום שישי, 11/05/12, 21:55:25 | הודעה: 15
!לא מהעולם הזה
קבוצה: משתמש רשום
הודעה: 654
מוניטין: 21
אזהרות: 0%
מצב משתמש: מנותק
איזה כיף, מחכה לגרסאת ה-PC.






סקייפ: ice-snake777
מסנג'ר: mmcamperia@gmail.com
 
FrEEzE תאריך: יום ראשון, 13/05/12, 20:30:39 | הודעה: 16
ReSPECT!
קבוצה: בעלים
הודעה: 2573
מוניטין: 89
מצב משתמש: מנותק


הוא מגיע השבוע! קבלו את סרטון ההשקה הרשמי למשחק הפעולה המבטיח מבית רוקסטאר.

מחכים למקס פיין? הנה זה בא: גרסאות הפלייסטיישן 3 והאקס-בוקס 360 של כותר הפעולה החדש צפויות להגיע השבוע למדפי החנויות, בעוד שגרסת המחשב האישי תצא לקראת סוף החודש. סרטון ההשקה הרשמי מזכיר לנו כי מדובר בחוויה קולנועית מושקעת ודרמטית.



עבור מקס פיין, הטראגדיה שלקחה ממנו את אהוביו לפני שנים הינה צלקת המסרבת להיעלם.
כבר לא שוטר, נמצא בהתדרדרות ומכור למשככי כאבים, מקס מסכים לביצוע עבודה בסאו פאולו, ברזיל - אבטחתם של משפחתו של המליונר רודריגו בראנקו כניסיון להתרחק סוף סוף מעברו הבעייתי.
אבל כתוצאה מאירועים שאינם בשליטתו, מקס מוצא את עצמו לבד ברחובות של עיר זרה, מחפש נואשות אחר האמת ונלחם כדי לחלץ עצמו.

רוקסטאר מציגים בפניכם את טריילר ההשקה הרשמי עבור מקס פיין 3, אשר יגיע למדפי החנויות בארה"ב במהלך שבוע הבא עבור הפלייסטיישן 3 והאקס בוקס 360.

האתר הרשמי למשחק

מקור: נענע10


בברכה,
צוות Grand Theft Auto Israel.
 
FrEEzE תאריך: יום ראשון, 13/05/12, 22:12:49 | הודעה: 17
ReSPECT!
קבוצה: בעלים
הודעה: 2573
מוניטין: 89
מצב משתמש: מנותק


מקס פיין: גם לאייפד ולאייפון

רגע לפני המשחק השלישי מגיע השוטר האומלל בעולם בגרסה הניידת שמספקת לנו הצצה לתחילת הקריירה שלו. שווה לשלם ולהוריד?

מקס פיין, האיש והסבל, מגיע לאייפון ולאייפד. למי שלא מכיר, אז נעים מאוד. הגיע הזמן שתכירו את המשחק שעשה לעולם משחקי המחשב את מה שהמטריקס עשה לקולנוע ואנחנו מדברים כמובן על זמן הקליע - האפקט הוויזואלי של הצגת תנועה חלקה מואטת בעוצמה כזו שהיא מאפשרת לצפות בפרטים שלרוב נעלמים מהעין האנושית, כמו קליעים במעופם או שבבים וחלקיקים מתפזרים באוויר.

מקס פיין, משחק הפעולה בגוף שלישי, שיצא ב-2001, היה המשחק הראשון שהציג את השימוש בזמן קליע אל משחקי המחשב. במשחק האפלולי, ששאב רבות מז'אנר הפילם נואר, סיפר את סיפורו של מקס פיין (משחק מילים על כאבו של הגיבור המיוסר), שוטר במשטרת ניו יורק שאשתו ובתו נרצחו בידי מסוממים.



מקס פיין היה מופתי לזמנו במשחקיות האקשן גוף שלישי הקולנועית שלו. זמן הקליע אפשר לכם לתקוף בשיטה החביבה עלי - "הסתער פנימה באקדחים שלופים והרוג את כולם" – אבל בהילוך איטי מגניב שאפשר לפיין לחסל קבוצה של יריבים בעוד הם, מצויידים בתפיסת זמן אנושית בלבד, מתאמצים להשיב אש.

פיין לא היה מצוייד רק בזמן קליע ומגוון רובים - אלא גם בעולם משחק משעשע, על סף הפארודיה (האפלה) ולפעמים חוצה אותה. הטיפוסים המשעשעים שלו, השיחות שניתן היה להקשיב להן אם לא בעטתם מייד בכל דלת וקפצתם עם אקדחים שלופים, הסביבות הביזאריות (בעיקר במשחק ההמשך), שידורי הטלוויזיה - אופיו של עולם המשחק פיצה על העיצוב הליניארי להחריד של השלבים.

שווה לציין כאן גם את שלבי הסיוט של המשחק, בהם פיין משחזר שוב ושוב את הרגעים שבהם חזר הביתה ומצא את אהוביו מתים. הם אולי לא היו המעניינים ביותר מבחינה משחקית, אבל היו צעד נועז ומעניין מבחינת יצירת אווירה והעברת סיפור.



מקס פיין הפך להצלחה גדולה, כך שהיה לו משחק המשך מוצלח לא פחות, מקס פיין 2, וזה גם הפך אחר כך - בתרגום בעל קשרים רופפים בלבד לסדרה - לסרט בכיכובם של מארק וולברג ומילה קוניס. ועכשיו, על סף השקתו המתוקשרת והמדוברת של המשחק השלישי בסדרה, אבי הסדרה הגיע לאייפון תחת השם Max Payne Mobile.

המרות של משחקי עבר לאייפון ואייפד הן עסק הפכפך. זה יכול להיות הצלחה גדולה או כישלון קולוסאלי. למשל, גיבור פעולה ידוע אחר, הלוא הוא דיוק ניוקם, "זכה" להמרה מזעזעת לאייפון, עם גרפיקה שלא הותאמה למכשיר וממשק גרוע להכעיס. היו כל מיני דרכים שבהן אפשר היה לקלקל את מקס פיין בדרכו למסך הנייד - אבל אני שמח לדווח שזה לא קרה. בכלל הראשון - "אל תהרוס" - מפתחי גרסת האייפון עמדו.



הגרפיקה היא הגרפיקה המוצלחת לזמנו של המשחק המקורי, שעברה התאמה קלה למכשירים ניידים. אל תצפו פה לחוויה עתירת פיקסלים כמו Infinity Blade, אבל הגרפיקה הגונה, פס הקול והדיבוב המקוריים שווים בהחלט והממשק, על אף שהוא דומה מאוד לזה של דיוק ומשחקי פעולה אחרים על האייפון, ניתן לפחות להתאמה אישית מדויקת - כך שהייתי מגדיר אותו נסבל.

התלונה היחידה שלי היא טכנית. מכשיר האייפוד דור רביעי עליו בדקתי את פיין הנייד מאוד התחמם בזמן המשחק ושתה את הסוללה בצימאון, אבל אלה תופעות לא מפתיעות במשחקים עתירי גרפיקה.

מי שרוצה להשלים השכלה משחקית חשובה או סתם לרענן את הזיכרון ולהוריד חלודה מכישורי זמן הקליע שלו לקראת המשחק החדש בסדרה, מקס פיין הנייד, בשלושה דולרים, הוא יופי של השקעה.

מקור: ynet


בברכה,
צוות Grand Theft Auto Israel.
 
FrEEzE תאריך: יום ראשון, 13/05/12, 22:40:39 | הודעה: 18
ReSPECT!
קבוצה: בעלים
הודעה: 2573
מוניטין: 89
מצב משתמש: מנותק
להורדת Max Payne Mobile:
http://gtail.co.cc/forum/34-1547-1


בברכה,
צוות Grand Theft Auto Israel.
 
FrEEzE תאריך: יום שלישי, 15/05/12, 19:44:24 | הודעה: 19
ReSPECT!
קבוצה: בעלים
הודעה: 2573
מוניטין: 89
מצב משתמש: מנותק
ביקורות ראשונות למקס פיין: לא מאכזב.

משחק הפעולה החדש של רוקסטאר על ממוצע של 90 בציוני הביקורות לגרסת הפלייסטיישן. שחקני ה-PC יאלצו להמתין לסוף החודש.

לצד ההשקה החגיגית של דיאבלו 3, מגיע היום לחנויות משחק נוסף שהגיימרים המתינו לו כמעט עשור. מדובר כמובן ב-Max Payne 3, המשך עלילותיו המיוסרות של הבלש הניו-יורקי לשעבר, שהצליח להסתבך הן עם מעסיקיו והן עם המאפיה עד שנאלץ לברוח לברזיל.

האם שווה היה לחכות? אם לשפוט לפי הביקורות הראשונות שהתפרסמו בחו"ל, בהחלט כן. המשחק עומד נכון לרגע זה על ממוצע ציונים של 88 לגרסת האקס-בוקס 360 ו-90 (!) לגרסת הפלייסטיישן 3. גרסת ה-PC תצא רק לקראת סוף החודש הנוכחי, אך אין סיבה להניח שתיפול ברמתה מהאחרות.

רוב המבקרים מסכימים כי תסריט המשחק מהודק והעלילה מרתקת ומצוינת. בביקורת של IGN (ציון 9 מ-10) מציינים כי האקשן סטנדרטי אך עושה את העבודה, והסיפור הוא זה שהופך אותו ליצירת מופת. ב-Game Informer מתלהבים גם ממצב המולטיפלייר יוצא הדופן (ציון 9.25 מ-10), ואילו במגזין CVG מהללים את הליטוש והגימור המושלם (ציון 8 מ-10).

יש גם כאלו שאינם ממהרים להצטרף לחגיגה. ב-EDGE מספרים על משחקיות רפטטיבית ומיושנת (ציון 7 מ-10), וב-Eurogamer הקשוח כתמיד מצאו כי רמת הקושי נוטה להגיע לשיאים מייאשים ובלתי צפויים, ומסכמים כי רוקסטאר מוצלחת בהרבה ביצירת משחקי פעולה פתוחה כדוגמת GTA, ולא כותרי פעולה מתוסרטים וליניאריים (ציון 7 מ-10).

מקור: נענע10


בברכה,
צוות Grand Theft Auto Israel.
 
FrEEzE תאריך: יום שני, 21/05/12, 19:43:08 | הודעה: 20
ReSPECT!
קבוצה: בעלים
הודעה: 2573
מוניטין: 89
מצב משתמש: מנותק
אנגליה: מקס פיין ניצח את דיאבלו.

הבלעדיות למחשב לא משתלמת? משחק הפעולה מקס פיין 3 הביס את דיאבלו בנתוני המכירות בבריטניה.

בשבוע שעבר זכינו לראות שתי סדרות וותיקות ואהובות החוזרות לחיינו לאחר העדרות ארוכה. באותו היום ממש הגיעו למדפי החנויות מקס פיין 3 (תשע שנים לאחר הכותר האחרון בסדרה) ודיאבלו 3 (העדרות של 12 שנים). שניהם צפויים להיות להיטים לא קטנים, במיוחד בתקופה זו של השנה הנחשבת לשקטה יחסית בחזית הגיימינג.

בכל זאת, מעניין מי יצא ממפגש הפסגה הזה כשידו על העליונה. ובכן, לפי נתוני המכירות המגיעים אלינו מאנגליה מסתבר שהמנצח הוא... מקס פיין! בהפרש קטן אומנם, כ-8000 יחידות, אך בכל זאת נדמה שרוקסטאר הצליחה להביס את בליזארד עם משחק הפעולה החדש שלה שזוכה לציונים יפים בביקורות הראשונות.

כדאי לקחת בחשבון שנתונים אלו מתייחסים למכירותיו של דיאבלו בחנויות הפיזיות בבריטניה. נתוני המכירות של הגרסה הדיגיטלית, אותה ניתן להזמין ישירות מבליזארד, טרם נחשפו. כמו כן, מקס פיין 3 פותח במקביל עבור המחשב האישי וקונסולות האקס-בוקס 360 והפלייסטיישן 3, בעוד שדיאבלו זמין לרכישה עבור המחשב בלבד. יש לנו תחושה כי אם בליזארד היו משחררים את המשחק גם עבור הקונסולות (ולפי השמועות - זה עוד בהחלט יקרה), המספרים היו שונים לחלוטין.

מקור: נענע10.


בברכה,
צוות Grand Theft Auto Israel.
 
GTAiL Forum » ראשי » חדשות » [עודכ05 23/2] חדשות ועדכונים אודות מקס פיין 3 (ריכוז מידע ממקורות שונים)
  • 2 מתוך 3דף מספר
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • »
חיפוש: